EERSTE INDRUK... - Reisverslag uit Delhi, India van Lotte en Gijs - WaarBenJij.nu EERSTE INDRUK... - Reisverslag uit Delhi, India van Lotte en Gijs - WaarBenJij.nu

EERSTE INDRUK...

Door: Lotte en Gijs

Blijf op de hoogte en volg Lotte en Gijs

12 Januari 2009 | India, Delhi

Joh, daar zitten we dan. In een smutzig internet-café waar ik 12 letters van het toetsenbord al niet meer kan lezen. Ik zou niet in Delhi willen wonen maar het is er prima uit te houden voor een paar dagen (oké, niet meer dan 2 nachten dan).

Dat het overweldigend is klopt wel maar dat weet iedereen wel en dat willen jullie nu vast niet horen.

Wat misschien wel leuk is om te weten is dat Gijs al twee keer van schrik tegen het plafond heeft gezeten omdat er aan de andere kant van ons ventilatierooster in de hotelkamer een koe staat te loeien (al 48 uur, dat kan, en heilige koeien mag je dan geeneens schoppen). Ik ben er al een beetje aan gehecht geraakt. Net als aan alle kalfjes en jonge hondjes die hier rond lopen, ik neem ze het liefst allemaal mee.

Maar goed, morgenochtend vroeg op om richting Jaipur te vertrekken met Lali (een dikbuikige man met op zijn rode fleece-vest te tekst " Born to fight", als dat niet goed moet komen?) We laten het dus even hierbij.


Namaste

  • 12 Januari 2009 - 16:11

    Elske:

    Yes! Een bericht.
    Ik zeg straks op de fiets nog bij mezelf 'Wanneer zouden Lotte en Gijs de moed verzameld hebben om een internetcafé op te zoeken'.
    Nou, jullie stellen me niet teleur.

    Mij verveel je niet met overweldigende eerste indrukken, maar ik spreek dus puur voor mezelf-ske.

    Ik ben benieuwd. Jaipur, is dat met al die roze of blauwe huizen?

    Ok doei!

    LsKe

  • 12 Januari 2009 - 16:47

    Jacqueline:

    Hoi Lotte en Gijs,

    Ik wil jullie alle plezier en geluk van de wereld wensen.Geniet van de tijd in India.
    Zondag ben ik je vader(Leen) nog tegen gekomen tijdens de halve van Egmond. Hier waaide het erg hard. Alles is goed gegaan.

    roetjes van Jacqueline Woensdag loopgroep

  • 12 Januari 2009 - 17:57

    Anke:

    Heej Lotte en Gijs,

    Leuk om jullie eerste berichtje te lezen! Nogmaals ontzettend veel plezier daar en sterkte met de koeien ;)

    x Anke

  • 12 Januari 2009 - 18:09

    Loes:

    Hey Lotte en Gijs!

    Ik sluit me helemaal aan bij Elske, ik wil die eerste indrukken ook wel lezen hoor! :-) Ik ben benieuwd naar jullie volgende berichtjes!

    Geniet van alles wat je meemaakt (vooral de koeien natuurlijk) en heel veel plezier!

    Groetjes Loes

  • 12 Januari 2009 - 18:18

    Jack:

    leuk om je belevenissen op deze manier te kunnen volgen. moet nog een beetje in de gaten krijgen hoe de site in elkaar zit. Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen, als je al van een loeiende koe schrik midden in de nacht zal het in de rimboe niet veel beter worden.

    Je moet jezelf altij voor houden, wat is het ergste dat er kan gebeuren, O nee doe dat maar niet.

    De groenten uit elburg, jack en anna

  • 12 Januari 2009 - 21:06

    Pedro:

    Goed bericht, lekker kort... :D
    Zodra de eerste kakkerlakken in je broek kruipen en weken rijst eten je naar de wc doet rennen, dan lees ik het graag!
    Veel plezier en avontuurse

    x

  • 13 Januari 2009 - 10:01

    Nienke:

    Nou, een goede bodyguard lijkt me best prima ;) !
    Anders gewoon die koe meenemen, hihi!

    Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen.

    XXX

  • 13 Januari 2009 - 10:56

    Youki:

    Hey,

    Dacht, ik zal die neef van mij ook maar eens een berichtje sturen op die zwaar vermoeiende reis met loeiende koeien. En natuurlijk Lotte! Hoi Lotte ik ben Youki (z'n nichtje;)). Heel veel plezier en geniet er van.

    Groetjes van Youki

  • 13 Januari 2009 - 13:16

    Michel En Louise:

    Gijs en Lotte,
    helaas hebben we niet meer gebeld, maar das nie erg. Alle vertrouwen dat het jullie allemaal erg goed zal bevallen. Zo te lezen zijn jullie de eerste schrik te boven in de Delhi (haha..). We reden de tiende van januari langs schiphol en hebben erg aan jullie gedacht en hebben jullie een goede vlucht gehad. Maak er wat moois van, ga zo veel mogelijk zien. Probeer toch een beetje aardig te doen tegen die k*zakken in Delhi. Bovenal erg veel plezier, we houden contact. Groet, Michel en Louise.....

  • 13 Januari 2009 - 15:04

    Gien En Bert:

    Fijn dat jullie goed aan-gekomen zijn. Veel plezier met de andere beestenboel daar.

  • 14 Januari 2009 - 11:11

    Suus:

    Hee! Wat goed dat jullie al een internetcafe hebben gevonden :D Ik ben echt heel benieuwd naar jullie volgende berichtjes. Veel plezier daar!

    x Suus

    ps: koeien zijn tof, toch??

  • 16 Januari 2009 - 09:27

    Joni:

    Hè na een jaar India zal je voorgoed bruiner worden dan ik! Koeien hebben wel zo hun charme, ik mis ze zelfs als ik in Leiden ben. Ik blijf toch een beetje boers (of heel erg, PIEPER). Begreep van Luuk dat je helemaal goed aangekomen was, goed begin dus. Ik zal jullie berichtjes bijhouden, heel veel plezier en ook groetjes aan Gijs!

    xx Joni

  • 16 Januari 2009 - 21:25

    Anneke:

    Heej Lotte en Gijs!!!

    Goed om te lezen dat jullie veilig zijn gearriveerd in INDIA!!! Kan me voorstellen dat het ff wennen is en enorm overweldigend is. Laat alles lekker op jullie afkomen en geniet van elk moment!
    Ik heb mijn mailadres ingevuld dus de volgende keer kunnen jullie eerder een reactie van mij verwachten, maar moest nu nog ff zoeken.

    Hier gaat alles natuurlijk zijn gangetje. Eerste twee weken coschap zit er al weer op, de tijd vliegt. Erg leuk, maar druk met al die nieuwe indrukken, maar dat kunnen jullie vast wel begrijpen, hebben jullie natuurlijk ook op dit moment!

    Ik zou zo zeggen veel plezier met rondreizen en hoop snel meer van jullie te horen en te zien!

    xx Anneke

  • 16 Januari 2009 - 21:26

    Anneke:

    ps ben jaloers!!!

  • 18 Januari 2009 - 12:17

    Tomas:

    Kom als jullie terug zijn maar eens koeientraining volgen in Muiderberg... Oefenmateriaal genoeg.

    Veel plezier verder!!

    grt. tomas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2009

HET IS ZOVER...

23 Oktober 2009

EEN DAG BIJ GUESTHOUSE THE TARA'S

11 September 2009

DALAI LAMA

09 Juli 2009

NAAR NEPAL MET EEN MISSIE

03 Mei 2009

TRIBALS
Lotte en Gijs

Actief sinds 01 Jan. 2009
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 42277

Voorgaande reizen:

10 Januari 2009 - 28 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: