Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lotte en Gijs - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lotte en Gijs - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes...

Door: Lotte en Gijs

Blijf op de hoogte en volg Lotte en Gijs

01 Januari 2009 | Nederland, Nijmegen

Jongens, onze reis gaat dan toch bijna echt beginnen. Alle vaccinaties zitten erin, de Golf is verkocht, het huisje is bijna leeg en de laatste oliebollen worden op dit moment naar binnen geduwd: kortom, wij zijn er klaar voor!

Toch...?

Spannend blijft het wel...

Op deze plek ons weblogske. Iedereen weet vast hoe het werkt. Wil je standaard een email in je inbox wanneer wij een nieuw bericht op onze weblog plaatsen? Dan kun je je aanmelden hiervoor. Vul je emailadres links op deze pagina in.

Tot zo ver ons eerste en laatste berichtje uit Nederland. De volgende keer vanuit Delhi!

Liefs
Gijs en Lotte

  • 01 Januari 2009 - 12:06

    Anne:

    Heel, heel, heel veel plezier op jullie avontuur in India. Ik hoop dat het een fantastische tijd word!
    Dikke kus,
    Anne

  • 01 Januari 2009 - 13:14

    Mirjam:

    Ben nu al nieuwsgierig naar jullie belevenissen. Fijne reis en heel veel moois gewenst aldaar,
    liefs van ons allemaal it eindhoven,
    Mirjam

  • 01 Januari 2009 - 15:29

    Jacoline:

    Hee Hoi!

    Heeel veeel plezier! Ik wacht met spanning de verhalen af, die ik natuurlijk ga bijhouden vanuit thailand.

    groetjes

  • 01 Januari 2009 - 18:06

    Sander:

    Hey Lotte en Gijs, ik zal me me laten auto-mailen voor het weblog. Heel veel succes en plezier in Azië! Over een jaar pas weer koffie, ongelofelijk..
    Ow ja happy new year!

    Den Twidde
    Ps: Zeer, zeer bedankt voor de tegels.

  • 02 Januari 2009 - 02:30

    Mark Den Hartog:

    He Gijs en Lotte,

    Mijn maand reizen in India was heel bizar. Je gaat hele mooie dingen zien, maar ook zaken als armoede etc. waar je minder van kan genieten. Desalniettemin gaat deze ervaring je zeker bijblijven op een positieve manier. Geniet ervan.

  • 02 Januari 2009 - 10:13

    Saskia:

    Heej Lot en Gijs,

    Een hele fijne reis en een hele mooie tijd in India!!!
    Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie verhalen!

    Saskia

  • 02 Januari 2009 - 11:38

    Mirwais:

    Gaaf....Jullie zijn goed bezig dame en heer.

    Veel plezier en maak veel foto`s.
    1 plaatje zegt meer dan 2 woorden;)

    Mir

  • 02 Januari 2009 - 12:27

    Yvonne:

    Hee Lotte, de beste wensen! Ik wens jullie heel veel plezier en succes in India en een goede reis ernaartoe. Ik heb me aangemeld voor de emails, dus ik ben beniewd!

    Groetjes Yvonne

  • 02 Januari 2009 - 14:56

    Iona, Adair,Isla J&A:

    Een fantastisch nieuw jaar in India toegewenst. Wij leven met jullie mee en lezen zeker mee.
    De kids roepen dat ze de oliebollen erg hebben gemist hier in Londen. Veel liefs van ons allemaal.

  • 03 Januari 2009 - 13:44

    Luuk:

    Maar vanavond eerst nog boerenkool van ons mam wa!

  • 03 Januari 2009 - 15:37

    Bert En Gien:

    Wensen jullie al het goede en sterkte daar. auto's zijn daar wel goedkoper als hier.
    Gien en Bert

  • 03 Januari 2009 - 15:59

    Puck:

    Hooi gijs en Lotte,
    Heel veel plezier daar! Ik heb me ingeschreven bij "op de hoogte blijven" Heel fijn jaar en pas goed op elkaar :)

    Groetjes Puck
    (Gijs zijn nichtje)

  • 04 Januari 2009 - 08:28

    Jan & Marjo:

    Hey Gijs en Lotte,
    Heel veel succes maar ook plezier daar. Ben erg benieuwd naar jullie (werk)ervaringen. Zorg dat je weer heel en gezond thuiskomt (en dan drinken we er een!!!!)

  • 04 Januari 2009 - 13:23

    Mirthe:

    Hoi,
    Het is alweer zover!!
    Echt een heel goede reis gewenst en maak er de tijd van jullie leven van!!
    Tot volgend jaar dan maar he?!! haha!
    Ik volg jullie op de weblog!

    xxx Mirthe

  • 04 Januari 2009 - 14:01

    Arthur:

    Dag globetrotters! Een zeer goed jaar toegewenst! Ben zeer benieuwd naar jullie reisavonturen!

  • 04 Januari 2009 - 14:48

    Mama/ans:

    hoi jongens,
    wat leuk zo,n site.
    even een reactie om te kijken hoe het werkt.
    tot donderdag in ieder geval .
    groetjes

  • 04 Januari 2009 - 21:02

    Kees:

    Heel veel succes en plezier toegewenst. Kijk ook uit voor leuke muziek voor in cafe Allicht.

  • 05 Januari 2009 - 10:54

    Amy:

    Hey!!
    nog maar 5 nachtjes slapen..
    ik heb me aangemeld voor de automoatische berichtgeving hoor!!
    Heel, heel veel plezier daar. Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn.
    Liefs,
    Amy

  • 05 Januari 2009 - 11:53

    Irene:

    Heel veel plezier daar. Ik hoop dat al jullie verwachtingen ten aanzien van de expeditie uit zullen komen. En denk eraan; respect the cow! Doen wij ook met onze popjes.

  • 07 Januari 2009 - 10:22

    Janet:

    Hoi Lotte en Gijs, jullie avontuur komt nu wel erg dichtbij.
    Wij hopen dat het voor jullie een heel mooi jaar wordt, waar je nog heel lang met een goed gevoel op terug kunt kijken.
    Leuk dat wij jullie via deze site kunnen volgen,hij ziet er écht leuk uit.
    Misschien zie ik jullie deze week nog in Horssen, anders een hele fijne tijd,en maak er samen iets mooi's van.

    Groetjes Arie en Janet

  • 09 Januari 2009 - 10:27

    Marianne:

    Ha Lotte en Gijs,

    Morgen is het dan zover!Jullie grote avontuur gaat beginen! Dat het voor jullie maar een heel bijzonder en mooi jaar mag worden!! Een hele goede reis en heel veel plezier!
    Liefs Marianne
    p.s.: Lotte wanneer je terug bent gaan we meteen choco-fonduen (daar zal je tegen die tijd wel erg veel behoefte aanhebben haha)!!

  • 11 Januari 2009 - 12:08

    Nienke:

    Inmiddels zijn jullie veilig aangekomen in India. Ben benieuwd naar de eerste indrukken van Delhi!

  • 11 Januari 2009 - 12:09

    Nienke:

    oeps foutje, was nog niet klaar met mijn berichtje. Wilde jullie via deze weg ook nog even heel veel plezier wensen!

    X nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2009

HET IS ZOVER...

23 Oktober 2009

EEN DAG BIJ GUESTHOUSE THE TARA'S

11 September 2009

DALAI LAMA

09 Juli 2009

NAAR NEPAL MET EEN MISSIE

03 Mei 2009

TRIBALS
Lotte en Gijs

Actief sinds 01 Jan. 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 42278

Voorgaande reizen:

10 Januari 2009 - 28 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: